  • 11. Data: 2005-12-15 17:18:32
    Temat: Re: Komornik; Długi byłych włascicieli nieruchomości.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    hytrus wrote:

    > W zeszly piatek, zagladam do skrzynki, a tu zawiadomienie od
    > komornika. W nim: ze poprzednia włascicielka ma tydzien na zjawienie sie
    > u niego z wyjasnieniem sprawy o zadłużenie, i ze jeśli tego nie zrobi to
    > (tu padł ktorys z paragrafów), pan komornik dokona komisyjniego otwarcia
    > lokalu.

    W skrzynce? Nie polecony?

    I na kogo adresowany - bo jak nie na Ciebie, to po cholerę czytasz? ;)

  • 12. Data: 2005-12-16 09:40:21
    Od: hytrus <h...@g...pl>

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "hytrus" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego czytasz cudzą korespondencję?

    Niestety nie bylo to w zadnej kopercie, poprostu lezalo luzem w mojej
    skrzynce.

    pzdr.
    P.

  • 13. Data: 2005-12-16 09:42:27
    Od: hytrus <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > W skrzynce? Nie polecony?
    >
    > I na kogo adresowany - bo jak nie na Ciebie, to po cholerę czytasz? ;)

    No wlasnie, czy to musi byc polecony?
    W moim przypadku byla to zwykla kartka bez koperty z pieczatka komornika...

    pzdr.

  • 14. Data: 2005-12-16 09:58:01
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    hytrus <h...@g...pl> naskrobał/a w

    > No wlasnie, czy to musi byc polecony?

    Polecony z potwierdzeniem odbioru.

    > W moim przypadku byla to zwykla kartka bez koperty z pieczatka
    > komornika...

    Może to nie jest komornik, tylko jakaś firma windykacyjna "sprawia
    wrażenie" (żeby nie napisać "podszywa się").

  • 15. Data: 2005-12-16 12:24:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    hytrus wrote:

    > No wlasnie, czy to musi byc polecony?

    Zdecydowanie. I to jeszcze z potwierdzeniem odbioru najlepiej.

    Listy nie polecone urzędowo nie istnieją.

    > W moim przypadku byla to zwykla kartka bez koperty z pieczatka komornika...

    Eeee, to pewnie jakiś zafajdany windykatorek komornika udający.

    PS: i ponawiam pytanie - kto był adresatem owego świstka?

  • 16. Data: 2005-12-16 20:43:40
    Od: hytrus <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > PS: i ponawiam pytanie - kto był adresatem owego świstka?

    Adresatem jest poprzednia właścicielka domu.

  • 17. Data: 2005-12-16 21:59:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    hytrus wrote:

    > Adresatem jest poprzednia właścicielka domu.

    Cudzej korespondencji się nie czyta ani nawet nie odbiera.

    Przestrzegaj tej zasady, a będziesz szczęśliwszy ;)

  • 18. Data: 2005-12-16 23:34:58
    Od: hytrus <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Cudzej korespondencji się nie czyta ani nawet nie odbiera.
    >
    > Przestrzegaj tej zasady, a będziesz szczęśliwszy ;)

    do czasu, az odwiedzi mnie komornik :-)

  • 19. Data: 2005-12-17 14:34:32
    Od: Jakub Turski <y...@S...hell.pl>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching Andrzej Lawa write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of pią, 16 gru 2005 at 21:59 GMT

    >Cudzej korespondencji się nie czyta ani nawet nie odbiera.
    >Przestrzegaj tej zasady, a będziesz szczęśliwszy ;)

    A co się z nią powinno robić w świetle prawa? W sytuacji jak powyżej?
    Niszczyć, czy też ignorować, czekając aż skrzynka się wypełni? :)

    Pozdrawiam,

    KT
    --

  • 20. Data: 2005-12-17 22:37:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jakub Turski wrote:

    > A co się z nią powinno robić w świetle prawa? W sytuacji jak powyżej?
    > Niszczyć, czy też ignorować, czekając aż skrzynka się wypełni? :)

    Zwracać dostawcy usług pocztowych z adnotacją 'adresat nieznany'.