    From: "Bezy" <b...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik
    Date: Wed, 31 Mar 2004 13:48:19 +0200

    > Komornik może zająć rzeczy ojca, a nie Twoje. Dobrze by było, byś miał
    > rachunki na zakup, ale nie każdy to ma.

    Tak sa na mame, mama mi to po czesci kupila po czesci sam za uzbierane
    pieniazki ale to nikogo nie obchozi, sprzet byl kupiony 2 lata temu i jest
    teraz wartosci okolo 4000 zł, jak komornik przyjdzie to nie bedzie go
    interesowalo ze za moje uzbierane sobie kuplem, a ja pracuje dopiero pół
    roku.

    > A ojciec mieszka z Tobą?

    Tak mieszka n zajmuje 1 pokuj ja z bratem i mama 2 pokuj, z ojcem mam sprawe
    o umieszczenie go w zakładzie psychiatrycznym, ojciec jest chory psychicznie
    ale to dopiero wyszlo 2 tygodnie temu jak był w szpitalu, wiec wymeldowac
    to nie jest tak łatwo

    pozdrawiam Marcin