  • Data: 2004-02-15 18:21:19
    Temat: Re: Komornicy - długawe.
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zgoda - w granicach prawa i może zapytać, jak sam napisałeś - czy nie wiem.
    Jeżeli wiem - to oczywiście przekazuję mu informacje i z głowy.
    Tylko co w sytuacji, kiedy komornik mówi wprost "proszę wskazać majątek
    dłużnika, to ja go zajmę" ?

    Nie chodzi o zamianę dłużnika. To są dwie różne sprawy. Chodzi o to, że w
    zasadzie bez względu na to, kto komu jest coś winien, wiedzieć muszę ja, i
    to mnie wek...a. To od czego do ciężkiej niespodziewanej grypy jest
    komornik?

    W całej sprawie nielogiczne jest to, że ja akurat się nie ukrywam. Gdybym to
    robił - miał bym względny spokój. Mój dłużnik chodzi po ulicy i nikt się go
    nie czepia. Coś tu jest nie tak.