  • Data: 2002-02-26 14:17:13
    Temat: Re: Komórki na poczcie
    Od: "Yattaman" <y...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaja <f...@f...pl> napisał(a) w artykule
    <3...@f...pl>...
    (...)
    > Dzisiaj w Kurierze TV powiedziano, że telefony komorkówe będą już
    miały zasięg
    > w metrze ( zainstalowali jakieś anteny), tak więc będzie można ich

    Taaa... obudzili się... byłem tam zaraz po otwarciu stacji (Centrum) i
    miałem zasięg na peronie.
    Fakt, ze na dwie kreski, ale miałem. Rozmawiać się dało. I nawet
    chodzić po peronie.
    Ale to juz off tpoic, więc EOT.

    > używać....Ciekawa jestem kiedy w bankach pozwolą.

    Pewnie jak ich jakiś dobrze postawiony biznesmen opier*.*i, lub zwinie
    od nich interes, by wsadzić swoje wielkie pieniądze do przyjaźniejszego
    banku.

    Może jak jednemu bankowi, drugiemu ubedzie jakaś pokaźna kwota
    pieniędzy, to może się obudzą i pójdą po rozum do głowy.

    Komórkę mam nie po to, by szpanować, ale by mieć kontakt ze światem, by
    zawsze mozna było mnie złapać i żeby rodzina nie musiała się martwić,
    co się ze mną dzieje. A tak dzwonią - żyję i jestem zdrowy.

    --
    Y.