    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komentowanie wyroku
    Date: Mon, 3 Jan 2005 20:39:36 +0100

    Użytkownik "js" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:crc1ur$okp$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Czy okreslenie wyroku Sadu "hanba" narusza przepisy KK?
    > Pytam oczywiscie w kontekscie sprawy Oleksego oraz dzialan fundacji Ius et
    > Lex.
    > Pomijajac caly kontekst oraz ocene calej sprawy IMHO fundacja sie
    osmiesza.

    Moim zdaniem nie jest przestępstwem, a fundacja doskonale sobie z tego zdaje
    sprawę. Składając zawiadomienie uzyskuje przede wszystkim rozgłos, bo kto
    dotąd o niej słyszał. Dodatkowo taka sprawa może się wałkować strasznie
    długo, bo jak jakiś prokurator albo sąd to umorzy, to zawsze się znajdą
    wyznawcy teorii spiskowej dziejów podnoszący zarzut, ze to na pewno na
    skutek powiązań politycznych.

    No i dodatkowo coś z działania na zasadzie "rzuć gównem, a zawsze się coś
    przylepi". Choć nie wiem tak naprawdę, kto za tą fundacją stoi.