    From: " " <f...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kolizja, sprawca uciekl... co robi policja.(dlugie)
    Date: Tue, 1 May 2007 19:11:59 +0000 (UTC)

    > prawnik moze być konieczny, warto bedzie zaczać od skargi na postepowanie
    > policji do jednostki nadrzędnej, wraz z opisem sparwy oraz kategorycznym
    > rządaniem zabezpeiczenia dowodów w sprawie (próbki lakieru)

    Dzwonilem pare dni temu do PZM w sprawie ekspertyzy i zostalem
    poinformowany, ze owszem oni wysylaja rzeczoznawce np. na wniosek policji
    czy prokuratora. Natomiast obawiam sie, ze jezeli ja to zrobie prywatnie to
    sad mi moze tego nie uznac (nie wiem jak to wyglada w postepowaniu
    dowodowym).
    Sprawa jest po prostu wredna sprawca sobie zbiegl, policjant trzyma jego
    strone, a ja nie dosc, ze jestem bez auta to jeszcze bede musial sam poniesc
    koszty naprawy bo przy takim podejsciu policjanta moge w sadzie przegrac.