    From: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...info.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kolizja dwoch samochodow
    Date: Thu, 10 Mar 2005 01:16:50 +0100

    damian napisał(a):
    > Witam
    >
    > Czy auto jadace na drodze z pierwszenstwem przejazdu jest winne kolizji?
    > Sprawa wygladala mianowicie. Samochod "B" jadacy po prawej stronie widzie w
    > odleglosci jakies 100m. stojacy samochod "A" BMW x5 ktore miga w lewo.
    > Podjezdza z predkoscia okolo 40km/h nastepnie wrzuca kierunkowskaz w lewo
    > zmienia pas ruchu i omija stojace BMWx5. Gdy jest na wysokosci tylnego kola
    > pojazdu "A" to z lewej strony z drogi "osiedlowej" wyjezdza samochod "C"
    > Mercedes z ktorym nastapilo zderzenie.
    > Na stronie www.autounfall.halonet.de zamiescilem fotki.

    Widzę to po fotkach tak (jako ratownik drogowy z uprawnieniami do
    kierowania ruchem drogowym):

    A nie mógł wjechać w wąską osiedlówkę, bo był tam C
    B powinien dojechać do A i sie zatrzymać za nim (mam podobną sytuację
    przy wyjeździe z mojego osiedla)
    C powinien ruszyć pierwszy żeby zwolnić dla A wjazd
    A powinien zjechać jako 2
    B powinien pojechać dalej po skręcie A

    Tyle spraw porządkowych, HOWGH! Resztę dedukujta same!

    TLZ