  • 1. Data: 2004-01-27 13:02:14
    Temat: Re: Kolizja drogowa
    Od: M...@o...pl (KaMil)

    motto <m...@w...pl> napisał:

    >Mandrake to najbardziej rozwinięta dystrybucja
    Rzecz gustu - osobiscie wole Auroksa 9.2 :-)
    BTW na Win mam licencje, a Agent jest Free.

    >i najlepiej nadająca się na desktop,
    Jako desktop uzywam Gnome i KDE (w zaleznosci od humoru dnia)

    >tylko co ty o tym możesz wiedzieć.
    Kula w plot ;-) Tak sie sklada, ze wiem !
    I jak wyglądasz ?

    >pl.comp.os.linux
    Czytam, bywam, a tobie proponuje pl.soc.savoir-vivre

    >Ty chyba też. Tylko po co ta wrogość?
    Wrogosc ? Za zwrocenie ci uwagi, abys nie uzywal slow wulgarnych ?
    (pamietaj nie jestes bezimienny !)
    A teraz przepros i wyjdz ;-D

    KaMil

  • 2. Data: 2004-01-27 17:27:51
    Od: motto <m...@w...pl>

    KaMil w wiadmości <4...@n...tpi.pl> napisał(a):

    > Rzecz gustu - osobiscie wole Auroksa 9.2 :-)
    A mi Aurox nie podpasował, ale masz rację rzecz gustu.

    > BTW na Win mam licencje, a Agent jest Free.
    Też mam Win XP Home (OEM) ale nie użyuwam (jak pisałeś wyżej rzecz gustu).

    > Jako desktop uzywam Gnome i KDE (w zaleznosci od humoru dnia)
    Ja KDE, ale w sensie najmniej problemowy gdy usiądzie do niego kobieta.
    (i znów tu już zastrzęgę tak mi się przynajniej wydaje).

    > Kula w plot ;-)
    No to sie pomyliłem, każdemu się zdarza, Przepraszam.

    > Czytam, bywam, a tobie proponuje pl.soc.savoir-vivre
    Ok poczytam :)

    > Wrogosc ? Za zwrocenie ci uwagi, abys nie uzywal slow wulgarnych ?
    > (pamietaj nie jestes bezimienny !)
    Ja wiem o tym, że nie jestem bezimienny, IP które widać w źródle to moje
    globalne IP (i nie zamierzam go maskować) ale ty pewnie o tym wiesz.

    > A teraz przepros i wyjdz ;-D
    Przeprosiłem wyżej a wyjść, no coż gdzie mam wyjść?
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    E-mail: m...@w...pl JID: m...@j...wp.pl GG: 384683
    Mandrake Linux 9.2 kernel 2.6.1amd + supermount
    "Hack Your Mind, then You'll be free! Can You?"