    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Kolejny kamilek
    Date: Mon, 11 Mar 2024 23:38:42 GMT

    On 2024-03-11, PD <p...@g...pl> wrote:

    > Zwróć uwagę, że to co proponowałem to miała być reakcja na agresję. Nie
    > pisałem o żadnym dawaniu nauczki. A przynajmniej nie w takim sensie jak
    > uważasz, czyli zbierzmy się w 10 po lekcjach i mu pokażmy. Owszem, bęcki
    > w wypadku gdy nasz adhd zaczyna fikać są nauczką - o tym napisałem. I o
    > co Ci chodzi z "rękami innych dzieci"? Chyba oczywiste, że jeśli
    > startuje do mnie z rękami pojeb, a ja jestem od niego słabszy to albo
    > spieprzam, a jak się nie da to wołam na pomoc takich którzy nie są
    > słabsi. Przy czym jeśli ci nie słabsi są pod ręką to nie spieprzam tylko
> [...]

    No postulowałeś zdaje się aby prosili o pomoc starszaków. Ale serio, bez
    złośliwosci, wydaje mi sie, ze nie doczytałeś poprzedniego watku, bo
    powtarzasz z grubsza argumenty, na które Ci wtedy, z tydzien+ temu
    odpowiedziałem, do czego zdaje się, się nie odniosłeś. A potem
    zniknąłeś. Ale nie musimy tego ponownie przerabiac.

    > Mi wygląda, że wolicie uważać, że proponuje zerówka-komando herbu
    > brunatne koszule. Dlatego wątek odpuściłem, bo jak ktoś chce to ja nic
    > nie poradzę.

    Podług tego co napisałeś, wynikało mi, i chyba nie tylko mi, że chcesz
    tego atakującego gościa czegoś nauczyć. I chcesz aby same dzieci to
    zrobiły. A jak same nie dadzą rady, to poprosić starszych kolegów. Ja
    ponoć jestem trochę neuroatypowy, ale myślę, że i wiekszość zrozumie coś
    takiego jako spuszczenie wpierdolu tak, ze zapamięta i nie będzie już
    atakowł.

    To w przeciwieństwie do kontr-opcji, "oczywiscie nalezy się bronić"
    (nikt nie postulował nadstawiania drugiego policzka), a jeszcze
    wcześniej, "nalezy poprosic o pomoc nauczycielke".

    --
    Marcin