  • Data: 2014-02-08 22:19:27
    Temat: Re: Kolejny Pobieraczek
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik t...@g...com ...

    > Jejku, ludzie co wy tutaj piszecie, że ta pseudo-firma ma jakieś
    > prawa? Łatwo można wykazać, że OD POCZĄTKU DO KOŃCA ich intecją było
    > WYŁUDZANIE zapłaty pobranej W BARDZO NIETYPOWY sposób.
    >
    > Jakby mieli intencję zawrzeć uczciwą umowę z klientami to wówczas
    > postępowaliby zgoła inaczej, jak azwyczaj przyjęte to jest na świecie
    > jak i również w Polsce.

    Hmm, normalnie uwazam te wszystkie opłaty ukryte w regulaminach za zwykłe
    złodziejstwo ale w tym przypadku ponoc informacja o oplacie była
    bezposrednio na stronie logowania / rejestracji a nie tylko w regulaminie.

    Jak inaczej sprzedać usługę?

    Oczywiscie czytelniej byłoby jeżeli opłata byłaby pobierana jeszcze przed
    udostepnieniem usługi. Ale to chyba niebezpiecznestwo dla firmy.
    Jak bowiemudowodnić, ze taka umowe zawarła faktycznie osoba, ktorej dane
    podano. Przeciez przez internet moje dane moze podac praktycznie kazdy...