  • Data: 2014-02-09 09:54:05
    Temat: Re: Kolejny Pobieraczek
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik t...@g...com ...

    > Ale jakim druczkiem? Czy rzeczywiście WIDOCZNOŚĆ tekstu była uczciwa?
    > Albo może zrobiono tak aby pomimo formalnego "informację podano" -
    > przypadkiem broń Boże potencjalny klient nie zauważył co powinien i
    > zwyczajnie dał złapać się w ordynarną pułapkę?

    Nie wiem jakim druczkiem.
    Czytałem gdzieś, że była normalnie napisana przy rejestracji.

    Być mże była schowana, ale ponoć nie.

    http://outlets-online.pl/index/register

    Jest po prawej stronie, pewnie ze mogłoby być czerwoną czcionką ale jakos
    specjalnie schowane nie jest.
    Ale tak jak pisałem: z tego co widze, nie weryfikuja w zaden sposób czy ja
    to ja. No bo jak mieliby to zrobic?
    To co ma zrobic osoba, ktorej ktos zrobił dowcip i podał się za nia?