    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kolejna służba obok ochroniarzy ???
    Date: Fri, 9 Jan 2009 13:38:06 +0100

    Dnia Fri, 09 Jan 2009 11:31:30 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Nie mogę się z tym zgodzić, emerytura, to nie powinien być zasiłek,
    > ale odłożone w czasie oszczędności.

    Zgadzam się, masz rację.

    > Czy tym, którzy mają na koncie 100 tysięcy złotych też zakażesz pracy, bo
    > mają za co żyć?

    Jeżeli jest "czynny" zawodowo - oczywiście że nie.

    A tak ponadto, to w UoZP występują pojęcia "rażąco niska cena", "dumping" i
    tutaj bym per analogia porównał ludzi czynnych zawodowo i "emerytów" którzy
    "psują rynek". Ci pierwsi by muszą pracować by żyć. Ci drudzy - żyją żeby
    dorobić ;)
    Ci drudzy właśnie mogą pozwolić sobie na "rażąco niskie ceny" czy też
    stosowanie "dumpingu".

    > Zresztą widzę, że jawnie deklarujesz, że emerytura (czyli coś, na co człowiek
    > sobie zapracował), nie należy do emeryta, tylko do państwa, które może ją
    > sobie dowolnie odbierać.

    A co robią teraz z ANBYTYMI prawami tzw "ubeków", "esbeków" czy też innym
    służbom, które teraz politykiery nazywają zbrojną bandą?
    Dlaczego wrzucają do jednego wora "Józka" który łamał kości przesłuchiwanym
    ludziom oraz np. pania "Zośkę" która była zwykłą sekretarką, stenotypistką
    czy tez jakimś gońcem?
    Dlaczego ta kobieta ma stracić NABYTE prawo do emerytury?

    Oby tym złamasom co to uchwalają za kilka/naście lat zrobiono to samo - by
    cofnięto im emerytury .... ale co to da - do tego czasu już na pewno będą
    ustawieni na kilka pokoleń.