    From: Olgierd <n...@n...problem>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kodeks pracy - urlop
    Date: Mon, 22 Jun 2009 07:11:56 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 08:56:17 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > A nie 13/12?

    I tak, i nie ;-)

    Faktycznie, przegapiłem, że praca zaczęła się w grudniu, co faktycznie
    oznacza 1/12 z 20 lub 26 dni za grudzień. Od 2009 r., zgodnie z art. 153
    par. 2 kp pracownik nabywa prawo do kolejnego urlopu, co faktycznie
    oznacza pełne 20 lub 26 dni.

    Byłoby troszkę inaczej, gdyby umowa na czas określony była krótsza, niż
    do końca 2009 r., ale tu szczęśliwie te sprawy się na siebie ładnie
    nakładają ;-)

    I jeszcze jedno ważne założenie: mówimy o pierwszej pracy. Bo jeśli nie o
    pierwszej to inaczej ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?