  • Data: 2020-10-24 16:20:59
    Temat: Re: Kodeks postępowania administracyjnego
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Może ktoś podsunie pomysł, w jaki sposób podejść do tematu. Pewien urząd
    > otrzymał od strony pismo. Nie za bardzo wiadomo, o co stronie chodzi i
    > jest tzw. gniot. Zamiast ustalić sobie jakie są oczekiwania strony, to
    > urząd ów powołując się na art. 243 kpa wysyła wniosek do przypadkowych
    > trzech podmiotów, z czego jeden jest urzędem, a dwa, to rządowe agencje
    > zarządzające mieniem państwowym, z których każda nie ma nic wspólnego z
    > omawianym w dokumencie zagadnieniem, powiadamia wnioskodawcę o tym, że
    > wysłał i uważa, że sprawę załatwił.

> [...]

    Kiedyś koleżanka mi opowiadała, że robili w ten sposób, że za każdym
    razem w trybie art. 35 §3 kpa uznawali sprawę za skomplikowaną i zawsze
    w ostatnim dniu wysyłali pismo, że dane zawarte w piśmie nie są
    wystarczające do załatwienia sprawy, proszą o uzupełnienie.
    W ciągu 4 lat, po 6 pism w roku, wnioskodawca wymiękł i przestał pisać.