    From: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kłopot z zakazem konkurancji
    Date: Wed, 5 Sep 2007 09:27:18 +0200

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fblkm6$a0h$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Carolus" <k...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > witam
    >
    > jak najbardziej - ale te informacje powinny być juz wskazane w umowie o
    > zakazie konkurencji po ustaniu stosunku pracy; najczęściej dostęp do
    > takich informacji wynika z rodzaju stanowiska, które pełnisz u pracodawcy;
    > jednakże to pracodawca decyduje o tym, czy te informacje, do których masz
    > dostęp, są na tyle szczególne, że wchodza w zakres przepisu art.101 [2]
    > kp; sprawa nie jest taka prosta jak się wydaje; często warunkiem podjęcia
> [...]

    jeszcze jedna sprawa o której uprzednio zapomniałem:
    umowa o zakazie konkurencji po ustaniu stosunku pracy jest NIEWAŻNA, jeżeli
    nie określa terminu, przez który zakaz konkurencji obowiązuje - nie ma
    bowiem w przepisach kp, w przeciwieństwie do wysokości odszkodowania,
    postanowień określających minimalny lub maksymalny okres trwania tego zakazu
    po ustaniu stosunku pracy

    pzdr