  • Data: 2007-01-24 20:43:15
    Temat: Re: Kłopot z Readers Digest
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    Xxxxxxxx Xxxxxxx

    ul. Xxxxxxxxxxxx xx/xx

    Xxxxxxxxxx

    Reader's Digest Przegląd sp. z o.o.

    ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 7a

    Warszawa

    fax. (022) 519-77-88, 0-800-66-77-66

    Szanowni Państwo,

    Na podstawie Ustawy o ochronie danych osobowych art. 32 ust. 1 pkt. 8 proszę
    o zaprzestanie przetwarzania moich danych osobowych, oraz udostępniania tych
    danych innym firmom.

    Na podstawie w/w Ustawy art. 33 ust. 1 pkt 1-4 oraz art. 32 ust. 1 pkt 3
    proszę o pisemną informację dotyczącą:

    - źródła pochodzenia moich danych w Państwa bazie

    - od kiedy moje dane są przetwarzane

    - pełnej zawartości zbioru danych mnie dotyczących

    - w jakim zakresie oraz komu zostały udostępnione

    Pisemne informacje mogą być przesłane na adres pocztowy lub e-mail:

    x...@x...xxxx.xx

    w terminie przewidzianym w w/w Ustawie.

    W przypadku braku informacji oraz niezastosowania się do mojej prośby .....