  • Data: 2004-11-22 21:39:49
    Temat: Re: Klauzula wykonalnosci
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Aga napisał(a) w wiadomości news:cntgjj$7te$1@news.dialog.net.pl:

    > nakaz zapłaty nie jest tytułem egzekucyjnym
    > aby był potrzebne jest ustanowienie na nim klauzuli wykonalności
    > nie wierzysz - sprawdź u komornika :-)

    Nie odróżniasz tytułu egzekucyjnego od tytułu wykonawczego. Tytuł wykonawczy to
    tytuł egzekucyjny opatrzony klauzulą wykonalności.
    Komornik wykonuje tytuły wykonawcze, a nie tytuły egzekucyjne - patrz art. 797
    kpc.
    Jeśli taka jest Twoja znajomość prawa to już się nie dziwie, ze nigdy nie udało
    Ci się uzyskać klauzuli wykonalności przeciwko małżonkowi dłużnika.

    --
    JOHNSON :)