  • Data: 2017-05-11 23:47:52
    Temat: Re: Klauzula wykonalności
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-05-17 o 10:52, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Imię i nazwisko, adres do doręczeń, Pesel (NIP).
    >
    > Sygn. akt ... Nc ...../...
    >
    > Do:
    > Sądu Rejonowego dla ..... w .....
    > ... Wydział Cywilny
    > ul. .....
    > ..... .....
    >
    > ....., dnia ... ..... 2017 r.
    >
    > Dłużnik:
    > Imię i nazwisko (nazwa), adres zamieszkania (siedziby), Pesel (NIP, Regon, KRS).
    >
    > O uznanie orzeczenia za prawomocne i o klauzulę wykonalności
    >
    > Proszę o uznanie nakazu zapłaty z dnia ... ..... ..... roku sygn. akt ... Nc
    ...../... w sprawie o zapłatę przeciwko ..... ..... zamieszkałemu (z siedzibą w)
    ..... Pesel (NIP, KRS, Regon) ..... za prawomocny oraz o nadanie przedmiotowemu
    nakazowi zapłaty klauzuli wykonalności z doręczeniem na adres Powoda.

    > (-) Imię, nazwisko, własnoręczny podpis "
    >

    > I jeśli sąd nie wezwie go do wniesienia opłaty, jesteś mi winien flaszkę.
    > Tylko nie wyciągaj z tego pojemnika na szkło co zawsze ;-)
    > Kto przybija?

    Jak trafisz na dowcipny sąd, to Ci odpisze, że uznaje za prawomocne :-).
    No i ciekawe, co sobie z tym zrobisz.

    Sad musi stosowną pieczątkę na czymś przybić i albo mu to coś
    dostarczysz, albo Cię skasuje za wydrukowanie sobie wtórnika.