    Date: Fri, 18 Jan 2002 20:34:59 +0100
    From: Kaja <f...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Klatki schodowe

    p...@p...onet.pl napisał(a):

    > Z czego potrąci? Przecież nie płacę.

    Ile kosztowało Twoje mieszkanie: lokatorskie lub własnościowe?
    Za darmo chyba nie otrzymałeś przydziału, tylko zapłaciłeś?
    Jeśli Sp-nia zaproponuje tańszy lokal osobie z zadłużeniem czynszowym, osoba ta
    przeniesie się, to już Sp-nia rozliczy się z tym lokatorem po uprzednim
    przeksięgowaniu kwoty zadłużenia z wkladu mieszkaniowego.

    > Dokładnie to pytanie nasuwa mi się na Twój temat :-)

    Sama już nie wiem gdzie ja żyję :-(
    Chyba na planecie małp ;-)

    > Skąd się tam wzięły? Przeciez nie płacę.

    Nie płacisz za czynsz, ale za mieszkanie chyba zapłacileś?

    > Teraz ten płacący lokator płaci swoje 210 PLN, spółdzielnia ponosi swoje koszty
    > 200 PLN i pomału spłaca długi po 10 PLN miesięcznie. Czyli z punktu widzenia
    > spółdzielni wszystko gra.
    > 210 - 200 - 10 = 0

    Gra, gra...Masz rację...Widzę tutaj, że jednak nie ściąga długów od lokatorów nie
    płacących za czynsz :-(

    Moja Sp-nia podwyższyła mi czynsz od stycznia ( wczoraj otrzymałam aneks z
    uzasadnieniem) o ok.50 zł!
    Muszą sobie przecież dać następne podwyżki pensji :-(

    > A jaka jest Twoja wersja? Do tej pory z Twoich wypowiedzi wynika że
    > spółdzielnia sobie coś skądś przeksięguje. Coś od czegoś odliczy i coś zapisze
    > w kartotece i czynszu temu płacącemu nie podniesie. Chciałbym to zrozumieć,
    > więc proszę, wytłumacz mi jak dziecku. Najlepiej na działaniach matematycznych
    > tak jak ja Tobie.

    Przyjmuję, że Twoja wersja jest dobra, ale ja cały czas miałam na myśli to co
    napisałam na samym początku tego posta.
    Jak lokator nie chce/nie może płacić za czynsz, to dostaje przekwaterowanie do
    czegoś dużo gorszego i tańszego.

    --
    Kaja