  • 1. Data: 2007-01-26 08:51:25
    Temat: Re: Kilka linków i kilka cytatów
    Od: "Tomek Broszkiewicz" <b...@g...com>

    ND często mija się z prawdą i rzeczywistością, więc nie
    przywiązywałbym za dużej uwagi do tego co piszą.

    TB

    On 26 Sty, 05:37, Mirek <m...@o...pl> wrote:
    > http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=po&dat=2007
    0113&id=po02.txthttp://www.naszdziennik.pl/index.php
    ?typ=po&dat=20070119&id=po03.txthttp://www.naszdzien
    nik.pl/index.php?typ=po&dat=20070126&id=po01.txt

  • 2. Data: 2007-01-26 10:14:30
    Od: Mirek <m...@o...pl>

    Tomek Broszkiewicz napisał(a):
    > ND często mija się z prawdą i rzeczywistością, więc nie
    > przywiązywałbym za dużej uwagi do tego co piszą.

    To, że jest to gazeta ideologiczna to jedno niepodważalne. Myślę jednak,
    że nie masz racji co do wiarygodności samych informacji (a nie
    komentarzy) bo jak dotąd nie słyszałem o przegranym procesie. Podane
    _fakty_ są łatwo _weryfikowalne_, a wypowiedzi cytowanych osób chyba nie
    są wyssane z palca. Więc jako informacji a nie poglądów jest to taka
    sama gazeta jak inne.

    pzdr

  • 3. Data: 2007-01-26 10:15:47
    Od: Mirek <m...@o...pl>

    Mirek napisał(a):
    > Więc jako informacji a nie poglądów jest to taka

    powinno być:
    Więc jako _źródło_ informacji a nie poglądów ...

  • 4. Data: 2007-01-26 11:34:31
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 26 Jan 2007 11:15:47 +0100,
    Mirek <m...@o...pl> screamed:

    > powinno być:
    > Więc jako _źródło_ informacji a nie poglądów ...

    Tyle, że informacje u nich przeplecione są z poglądami i odwrotnie.
    Chyba, że fałszywki to też dla Ciebie informacja.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 12:34:04 user up 11233 days, 0:29, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Yeah, I knew it was dangerous, but I was thinking about the exp points.

  • 5. Data: 2007-01-26 12:26:46
    Od: Mirek <m...@o...pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):
    > Tyle, że informacje u nich przeplecione są z poglądami i odwrotnie.
    > Chyba, że fałszywki to też dla Ciebie informacja.

    Masz okazję wskazać, w których miejscach podłożyli fałszywki. Wskażesz
    czy tylko uskuteczniach paplaninę?

  • 6. Data: 2007-01-26 12:43:48
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 26 Jan 2007 13:26:46 +0100,
    Mirek <m...@o...pl> screamed:

    > Masz okazję wskazać, w których miejscach podłożyli fałszywki. Wskażesz
    > czy tylko uskuteczniach paplaninę?

    Polecam raporty z aprr. Nie chce mi się za Ciebie odrabiać lekcji.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 13:44:37 user up 11233 days, 1:39, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    What matters is not the length of the wand, but the magic in the stick.

  • 7. Data: 2007-01-26 12:44:37
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 26 Jan 2007 13:26:46 +0100,
    Mirek <m...@o...pl> screamed:

    > Masz okazję wskazać, w których miejscach podłożyli fałszywki. Wskażesz
    > czy tylko uskuteczniach paplaninę?

    Polecam raporty z aprr. Od fałszywki z rzekomego przemówienia
    Schroedera. Nie chce mi się za Ciebie odrabiać lekcji.

  • 8. Data: 2007-01-27 06:07:50
    Od: Mirek <m...@o...pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):
    > Od fałszywki z rzekomego przemówienia
    > Schroedera. Nie chce mi się za Ciebie odrabiać lekcji.

    No i znowu ad personam. Jak na razie poważne wpadki miały chyba
    wszystkie redakcje w Polsce. A więc nie odbiegając od tematu, żebyś
    przez insynuacje nie uskuteczniał gmatwania:
    - czy nieprawdą jest, że wskazani ludzie zostali aresztowani?
    - czy nieprawdą jest, że kontrola wskazała uchybienia w pracy
    prokuratora i aresztanci wyjdą na wolność?

    Tylko odpowiedź na te dwa podstawowe pytania pozwoli wyrobić zdanie w, z
    pewnością złożonej, sprawie. Jeśli posiadasz jakieś informacje, które
    nie zostały podane to je ujawnij. Jeśli nie to milcz.

    M.