    From: "fart" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kiedy wypłata pensji i świadectwo pracy.
    Date: Wed, 19 Feb 2003 08:22:45 +0100
    Sender: a...@f...onet.pl@dial-443.jgora.dialog.net.pl

    > Bardzo proszę o pomoc w nstp. sprawie, do końca stycznia byłem
    > pracownikiem jednej z firm zagranicznych z oddziałem w Polsce do dnia
    > dzisiejszego nie otrzymałem pensji za miesiąc styczeń, zwrotu kosztów
    > (paliwo, itp.), świadectwa pracy. Ale wypłacili premie za grudzień (sic!).
    > Ponieważ firma nie odpowiedziała na wysłane pismo z prośbą o
    przesłanie
    > zaległego wynagrodzenia i wystawienie świadectwa pracy, proszę powiedźcie
    > ile czasu należy czekać przed oddaniem sprawy do sądu pracy i czy można
    > domagać się odszkodowania (np. za brak świadectwa pracy).
> [...]

    Wynagrodzenie ?????????
    no cóż to zależy jak mają zapisane w regulaminie pracy.
    Mogą wypłacić w następnym miesiącu ...... powód ..... właśnie rozliczenie
    godzin pracy i ewentualnych nadgodzin.

    Delegacja, rozumiem podróż służbowa ......... i nadgodziny ......... tu już
    kurna chyba przesadziłeś.
    Dzień wolny Ci się należy i to wtedy, jak późno wrócisz a wcześnie masz
    wstać do pracy.
    Już nie przesadzaj wystarczy co masz, tzn. co Ci sę należy.
    Jeśli masz roszczenia to najlepiej do Sądu Pracy, jaki masz w umowie, lub do
    Inspekcji Pracy

    pozdrawiam
    fart