eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania? › Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
  • Data: 2021-01-12 23:44:34
    Temat: Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.01.2021 o 21:39, J.F. pisze:

    > Wcale nie jest tak wesolo - w prywatnej firmie pracownik tez moze
    > wlasciciela/szefa oszukiwac.

    Oszukiwanie szefa/właściciela firmy to jednak nie to samo co
    łapówkarstwo w urzędach.

    > Albo taka sytuacja - producent  ma oficjalny cennik ... i upusty.
    > I te upusty siegaja 80%.
    >
    > Czemu tak - bo hurtownie domagaja sie duzego rabatu.
    > No to dostaja duzy rabat na fakturze.
    >
    > Jak znam zycie - zakupowcy w tych hurtowniach dostaja premie od rabatu.
    >
    > Niby tu zadnej korupcji nie ma, bo nikt nikomu w kopercie nie placi ...

    Nie bardzo wiem o czym piszesz. Firmy, o ile nie są to jakieś pralnie
    lewych pieniędzy lub cokolwiek innego z góry nastawionego na wyłudzenia
    czy oszustwa, to posługują się przelewami oraz fakturami. I to się musi
    zgadzać.