  • 1. Data: 2004-08-24 05:11:07
    Temat: Kiedy przedawnienie za jazde bez biletu ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Wlasnie dostalem pismo (list zwykly-ostateczne wezwanie), ze musze zaplacic
    180 zl za jazde bez waznego biletu komunikacja miejska w styczniu 2001. No i
    po pierwsze nei przypominam sobie takiego zdazenia. Chcialem najpierw tam
    isc i z ciekawosci zobaczyc ten bilecik i podpis pod nim (czy ktos sie
    podemnie nie podszyl). Ale w sumie to bylo 3,5 roku temu ! Zaczynam sie
    zastanawiac, czy jest moze faktycznie nie zaplacilem kiedys za jakis
    przejazd i moze nie warto sie burzyc jak maja racje. A jedyne co mi
    przychodzi do glowy to : kiedy nastepuje przedawnienie tej sprawy ? Moze juz
    czepiaja sie za pozno i tylko strasza ? Firmie ta wlasnie zostalo zabrane
    prowadzenie kontroli pojazdow i w sumie jest juz na odstawce. Moze wiec
    zanim sie zawina probuja sciagac rozne zalegle lub niepewne sprawy

    Fantom

  • 2. Data: 2004-08-24 05:45:03
    Temat: Re: Kiedy przedawnienie za jazde bez biletu ?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Fantom wrote:
> [...]
    > przejazd i moze nie warto sie burzyc jak maja racje. A jedyne co mi
    > przychodzi do glowy to : kiedy nastepuje przedawnienie tej sprawy ?

    Juz dawno nastąpiło.

    KG

  • 3. Data: 2004-08-24 06:21:01
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    No i

    > Juz dawno nastąpiło.

    Czyli po prostu strasza, i lepiej sie w to dalej 'nie bawic' i nie zaprzatac
    sobie glowy czy to ja czy nie ja ??

    Fantom

  • 4. Data: 2004-08-24 07:19:25
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <s...@s...poczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:cgeio6$skb$1@nemesis.news.tpi.pl:
    > ..... No i po pierwsze nei przypominam sobie takiego
    > zdazenia....

    to normalne :))
    najłatwiejsza odpowiedź

    co nie zmienia faktu, że pewnie już przedawnione

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 5. Data: 2004-08-24 07:38:19
    Od: Daniel Kukuła <k...@S...WON.keplera.zabrze.net.pl>

    > Juz dawno nastąpiło.
    pare tygodni temu bylo podobne pytanie i pisalo ze po roku i 3 miesiacach, a
    mozna o tym przeczytac w chyba prawie przewozowym czy podobna nazwa, moze
    mnie ktos nakierowac na konkretny paragraf ? szukalem tam ale jakos nie
    znalazlem na ten temat nic

  • 6. Data: 2004-08-24 07:58:01
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Daniel Kukuła napisał:

> [...]
    > mozna o tym przeczytac w chyba prawie przewozowym czy podobna nazwa, moze
    > mnie ktos nakierowac na konkretny paragraf ? szukalem tam ale jakos nie

    CTRL F - wpisz "przedaw" i przeszukaj prawo przewozowe ...
    zobaczymy, czy rzeczywiście nie mozna zlaezc ...

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 7. Data: 2004-08-24 08:10:34
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > to normalne :))
    > najłatwiejsza odpowiedź

    No powaznie. Bylem w szoku jak to dostalem. Minelo 3,5 roku a ja jestem
    samochodziarz. Nie pamietam kiedy ostatni raz bylem zmuszony jechac
    komunikacja miejska. Ale chyba jednak sie przejde i z ciekawosci poprosze o
    ten swistek i podpis pod nim.

    Fantom

  • 8. Data: 2004-08-24 09:10:37
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Fantom napisał:

> [...]
    > samochodziarz. Nie pamietam kiedy ostatni raz bylem zmuszony jechac
    > komunikacja miejska. Ale chyba jednak sie przejde i z ciekawosci poprosze o

    Jak jużchcesz to zrobić , to poproś, a po obejrzeniu złóż pismo w
    którym domagasz się zaprzestania nękania cię , wnosisz zarzut
    przedawnienia ;) , żądasz zaprzestania przetwarzania danych osobowych
    ... Dorzuć jeszcze coś ala Pan Lebiedż ... że jeśli ktoś zjawi sie u
    ciebie w domu (bodaj jakas windykacja) to w swietle

    "Art. 191. § 1. Kto stosuje przemoc wobec osoby lub groźbę bezprawną w
    celu zmuszenia innej osoby do określonego działania, zaniechania lub
    znoszenia,
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
    § 2. Jeżeli sprawca działa w sposób określony w § 1 w celu wymuszenia
    zwrotu wierzytelności,
    podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. "

    Przyjdziesz tu ponownie i spier^$&^$^isz komuś święta ;)

  • 9. Data: 2004-08-24 11:45:19
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Jak jużchcesz to zrobić , to poproś, a po obejrzeniu złóż pismo w
    > którym domagasz się zaprzestania nękania cię , wnosisz zarzut
    > przedawnienia ;)

    naprawde mozna cos takiego wniesc ?

    > , żądasz zaprzestania przetwarzania danych osobowych

    a takie cos moge jak nastapilo przedawnienie ?

    Fantom

  • 10. Data: 2004-08-24 12:20:28
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Fantom napisał:

    > naprawde mozna cos takiego wniesc ?

    Nie ... zabronione pod karą rozstrzelania przez wściekłe dżdżownice i
    świstaki ... Nie tyle można, co masz do tego prawo ... chyba , że nie
    przeszkadza ci , że jakaś firma bezpodstawnie przetwarza twoje dane
    osobowe ... Jak nie zrobią tego o co wniesiesz , przysługuje ci prawo
    wniesienia skargi do GIODO , czy nawet więcej ...

    > a takie cos moge jak nastapilo przedawnienie ?

    Bosz ... TAK.