  • Data: 2004-11-10 22:47:34
    Temat: Re: Kazus z przedawnienia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Nov 2004, Wirde wrote:

    >+ Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał
    [...warczy...]
    >+ Oczywiście nie musisz, ale skoro zakładasz że jestem aplikantem to
    >+ powinieneś darować sobie uwagi jak w powyższym poście dot. terminów
    >+ płatności faktur - nic nie wnoszą,

    Sprzeciw. Stanowczo.
    Przecież właśnie NA TYM może polegać pułapka, tym bardziej jeśli
    to jest "zadanie na odkrywczość" ! Skąd MY mamy wiedzieć że
    NIE O TO chodzi ?
    Wrr....

    >+ a ich poziom odkrywczości nie przekracza
    >+ stanu wiedzy przeciętnego maturzysty

    Cały pic w "dobrym zadaniu" polega na ukryciu oczywistej
    informacji tak żeby osoba przyzwyczajona do schematycznego
    postępowania się o nią potknęła i nie zauważyła...

    pozdrowienia, Gotfryd