  • 101. Data: 2021-12-19 16:36:06
    Temat: Re: Każdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę [Donosi "niekompletnie" GW]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.12.2021 o 21:51, _Master_ pisze:

    > Symptomatyczne.
    >
    > W tnie nie dowiesz się o oszuście skazanym prawomocnie który oskarżał
    > księży i malwersował pieniądze.

    Dziwne. Jakoś udało mi się o tym dowiedzieć.
    I drugie dziwne, że ta informacja nie spowodowała u mnie zaćmienia
    umysłu i zaników pamięci.

    > Co drugi dzień jakaś gejowska afera w kościele. ;-)

    Afera gejowska w kościele jest aferą tylko dla homofobów. Dwóch
    dorosłych ludzi, krzywdy nikomu nie robią.

    Wytłumacz lepiej, dlaczego pedofilskie afery co drugi dzień w kościele
    (o innych zbrodniach z litości nie wspominając, np. gwałtach zakonnic)
    nie budzi takich emocji u wiernych, co fakt, że dwóch dorosłych facetów
    z własnej woli pójdzie ze sobą do łóżka?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 102. Data: 2021-12-19 16:40:54
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

> [...]
    > nie budzi takich emocji u wiernych, co fakt, że dwóch dorosłych
    > facetów z własnej woli pójdzie ze sobą do łóżka?

    To gejów pedofilii w kościele (hierarchii kościelnej) nie ma? CUD! :-)

    --
    A. Filip

  • 103. Data: 2021-12-19 17:32:34
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 19.12.2021 o 16:40, A. Filip pisze:

    > To gejów pedofilii w kościele (hierarchii kościelnej) nie ma? CUD! :-)

    Którego fragmentu znowu nie zrozumiałeś?
    Podkreśl, postaram się wytłumaczyć na twoim poziomie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr