  • 1. Data: 2019-08-29 14:39:31
    Temat: Katastrofa ekologiczna w Warszawie. Prokuratura wszczęła śledztwo
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://wpolityce.pl/polityka/461357-katastrofa-ekol
    ogiczna-w-warszawie-relacja

    RELACJA. Katastrofa ekologiczna w Warszawie! Awaria oczyszczalni ścieków
    "Czajka". Prokuratura wszczęła śledztwo

    Zarząd Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie
    przeprowadza kontrolowany spust ścieków do Warszawy wskutek awarii
    kolektora w oczyszczalni ścieków ,,Czajka" - poinformował w środę
    prezydent stolicy Rafał Trzaskowski. Jak się okazało, do awarii
    oczyszczalni doszło we wtorek wcześnie rano, ale pismo spółki
    wodociągowej warszawskiej do Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony
    Środowiska dotarło dopiero dzisiaj przed południem. Minister środowiska
    Henryk Kowalski poinformował, że awaria oczyszczalni może potrwać
    tygodniami. Na portalu wPolityce.pl będziemy dla Państwa relacjonować
    sytuację związaną z awarią oczyszczalni ,,Czajka".

    Awaria w oczyszczalni ścieków w Warszawie. Nieczystości płyną do Wisły!
    Trzaskowski przekonuje, że woda jest bezpieczna

    CZWARTEK 29.08.2019

    13:30. Zdaniem Trzaskowskiego nie ma powodu do paniki, a mówienie o
    katastrofie ekologicznej to przesada.

    Nie ma żadnych powodów do paniki - powiedział w czwartek po posiedzeniu
    sztabu kryzysowego prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski. Wyraził też
    ubolewanie, że zamiast pomocy w rozwiązaniu problemu, ,,mamy do czynienia
    z całym szeregiem manipulacji, kłamstw i sianiem paniki".

    Nie ma żadnej sytuacji, która by zagrażała życiu mieszkańców, czy
    jakości wody w Warszawie

    -- powiedział podczas konferencji prasowej prezydent stolicy Rafał
    Trzaskowski.

    Nie ma żadnej katastrofy ekologicznej. Mamy bardzo poważną awarię,
    nikt tej awarii nie próbuje bagatelizować

    -- zapewnił.

    Musimy badać stan wody w rzece, zwłaszcza poniżej tego zrzutu. I to
    robimy

    -- powiedział.

    [...]

    --
    I love love

  • 2. Data: 2019-08-29 18:40:46
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-08-29 o 14:39, u2 pisze:

    Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-08-29 18:52:13
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-08-29 o 14:39, u2 pisze:

    > Awaria w oczyszczalni ścieków w Warszawie. Nieczystości płyną do Wisły!
    > Trzaskowski przekonuje, że woda jest bezpieczna

    Spływ równości.

  • 4. Data: 2019-08-29 19:18:22
    Temat: Re: Katastrofa ekologiczna w Warszawie. Prokuratura/Ziobrotura wszczęła śledztwo
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    t-1 <t...@t...pl> pisze:

    > Spływ równości.

    Wisła zasłużyła sobie u PO na więcej kolorów? ;-)

    A sprawa byłaby na temat grupy prawo a nie polityka gdyby padło z
    jakiego paragrafu _rozpoczęto_ to śledztwo. Bez konkretnego paragrafu
    "na początek" dla mnie to (niemal czysta) polityka a nie prawo.

    Obstawione że jakieś zarzuty zostaną komuś postawione i ktoś będzie miał
    sprawę w sądzie. Tyle że będzie to na etapie weryfikacji przez sąd już
    po wyborach. Ja jakichś surowych kar się nie spodziewam, góra "zawiasy".

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2019-08-29 19:23:46
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 29.08.2019 o 19:18, A. Filip pisze:

    > Wisła zasłużyła sobie u PO na więcej kolorów

    na razie Czasko wydala brunatnych z Wawki:)

    --
    I love love

  • 6. Data: 2019-08-30 10:41:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 29 Aug 2019 19:18:22 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Wisła zasłużyła sobie u PO na więcej kolorów? ;-)

    Staraj się dalej, to zasłużysz na figurkę husarza.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2019-08-30 11:34:46
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.08.2019 o 10:41, tracz pisze:
    > adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl
    >
    > "Kiedy zaczynają dużo mówić o patriotyzmie, bogu, honorze i ojczyźnie to na
    > pewno znowu coś ukradli."
    > Michaił Sałtykow Szczedrin

    tracz to kacap ? wyznaje kacapskie wzorce:)

    --
    I love love

  • 8. Data: 2019-08-30 13:01:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zaczną od projektantów, później wykonawców, jak wyjdzie ze wykonawcy brali łapówki
    lub gdzieś nie dołożyli 1 cm betonu (na czym na
    dodatek zaoszczędzili $$) to może być odsiadka.

    -----

  • 9. Data: 2019-08-30 13:20:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 30 Aug 2019 13:01:08 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Zaczną od projektantów, później wykonawców, jak wyjdzie ze wykonawcy brali łapówki
    lub gdzieś nie dołożyli 1 cm betonu (na czym na
    > dodatek zaoszczędzili $$) to może być odsiadka.

    Czemu właściwie awaria oczyszczalni wywołuje takie zainteresowanie
    ziobrystowskiej kloaki, że aż toczy sama ze sobą dyskusje w usenecie?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 10. Data: 2019-08-30 15:44:24
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.08.2019 o 13:01, ąćęłńóśźż pisze:
    > Zaczną od projektantów, później wykonawców, jak wyjdzie ze wykonawcy
    > brali łapówki lub gdzieś nie dołożyli 1 cm betonu (na czym na dodatek
    > zaoszczędzili $$) to może być odsiadka.
    >

    > -----

    Warszawa. Awaria oczyszczalni ścieków "Czajka". Ekspert alarmował już
    podczas budowy:
    - Budowana jest "bomba ekologiczna" - mieli przestrzegać inżynierowie
    jeszcze w trakcie projektowania oczyszczalni. - Będzie jeszcze gorzej -
    ostrzega Janusz Waś.

    - Oczyszczalnia jest mniej więcej dwa razy za mała na sieć, którą ma
    obsługiwać. Pomysł transportu pod rzeką ścieków surowych, czyli z tymi
    wszystkimi zanieczyszczeniami i zawiesinami, które tam pływają, był z
    góry skazany na niepowodzenie i awarię w przyszłości. To wszystko było
    przedstawiane władzom Warszawy. Nikt nas nie słuchał - twierdzi w
    rozmowie z Redakcją Informacyjną Radia Maryja inżynier Janusz Waś.

    Był on w 2011 roku konsultantem technicznym technologii dla oczyszczalni
    "Czajka". W jego opinii rozwiązanie, które tam funkcjonuje, jest
    nieporozumieniem, a awaria szybko się nie zakończy.

    - Będzie jeszcze gorzej. Prawie na pewno wiele razy nieoczyszczone
    ścieki dostawały się do Wisły. Wszyscy o tym wiedzieli, ale nikt nie
    chciał podjąć odpowiednich kroków - stwierdził.

    Tłumaczy także, że awaria wynika z natury tego urządzenia, gdyż ścieki
    idą w dół, pod rzeką, a potem znów pod górkę. Jego zdaniem "mogły się
    więc tam gromadzić zanieczyszczenia, które doprowadziły do takiej sytuacji".

    Ostro mówi o działaniach władz miasta w tej kwestii. Stwierdził, że
    "zdają się okazywać bezradność i niewiedzę".
    Wisła. Awaria oczyszczalni "Czajka" w Warszawie. Jest decyzja władz.
    Nowe informacje

    https://wiadomosci.wp.pl/warszawa-awaria-oczyszczaln
    i-sciekow-czajka-ekspert-alarmuje-6419058494924417a

    --
    I love love