  • 41. Data: 2005-07-28 07:02:10
    Temat: Re: Kasacja wyroku - kolizja drogowa
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Dulek napisał(a):

    > Dobrze by bylo, gdyby ukarany dokladnie opisal teren. Okreslenie "obnizony
    > kraweznik" czy jak on tam to ujal, niewiele mi mowi. Z jaka predkoscia
    > jechal opel? To tez jest wazne.

    teraz nagle dobrze by bylo :)
    przedtem do "wydania wyroku" jakos nie potrzebne byly ci takie informacje

  • 42. Data: 2005-07-28 07:03:36
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    bolo napisał(a):

    > -to ze wyprzedzajacy byl winien wyprzedzania w miejscu niedozwolonym, w
    > zaden sposob nie czyni go winnym (ani nawet wspolwinnym) wypadku (stluczki)
    > tak wiec calkowita wina za to lezy na inicjatorze watku

    buhaha
    a na jakiej podstawie wyciagnoles taki wniosek ;)

  • 43. Data: 2005-07-28 07:07:23
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    SzerszeN:
    > teraz nagle dobrze by bylo :)
    > przedtem do "wydania wyroku" jakos nie potrzebne byly ci takie informacje

    Ee, czepiasz się. Już wcześniej o tym pisałem.
    Ale dobrze, uwazam ze kolo przyciemnil, argumentowalem to juz i tu i tam.
    Ty, dla odmiany, wymysliles sobie chodnik, a ciagle nie wiemy, czy on tam
    jest. ;-)
    Pozdr. Dulek

  • 44. Data: 2005-07-28 07:42:59
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Mateusz Buc napisał(a):
    > Dodatkowo, interesuje mnie szczegółowa procedura złożenia kasaji wyroku.

    chyba już wyjaśniłem...
    Tobie prawo do złożenia kasacji nie przysługuje

    KG

  • 45. Data: 2005-07-28 10:13:50
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Dulek napisał(a):

    > Ty, dla odmiany, wymysliles sobie chodnik, a ciagle nie wiemy, czy on tam
    > jest. ;-)

    ja wlasnie nie wymyslilem zadnego chodnika, zalozylem ze moglo tam byc
    pobocze lub inny na tyle plaski teren ktorym mogl go wyprzedzac
    winowajca zdarzenia

  • 46. Data: 2005-07-28 10:17:11
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    SzerszeN:
    > ja wlasnie nie wymyslilem zadnego chodnika, zalozylem ze moglo tam byc
    > pobocze lub inny na tyle plaski teren ktorym mogl go wyprzedzac winowajca
    > zdarzenia

    Eeee, a tu?
    "i co? lysawo towarzystwu zakladajacemu wielki mur z prawej strony,
    zajechanie
    drogi itd?
    wyprzedzajacy malo ze zlamal przynajmniej dwa zakazy to jeszcze jechal
    po chodniku"

  • 47. Data: 2005-07-28 12:34:31
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Dulek napisał(a):

    > wyprzedzajacy malo ze zlamal przynajmniej dwa zakazy to jeszcze jechal
    > po chodniku"

    a post wczesniej przeczytales?
    to pytajacy napisal ze byl tam niski chodniku, no moze nie chodzniku a
    krawezniku

  • 48. Data: 2005-07-28 12:35:41
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    SzerszeN:
    > a post wczesniej przeczytales?
    > to pytajacy napisal ze byl tam niski chodniku, no moze nie chodzniku a
    > krawezniku

    Napisal, ze byl tam niski kraweznik. O chodniku nie wspomnial.
    Pozdr. Dulek