eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKasa w supermarkecie › Re: Kasa w supermarkecie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kasa w supermarkecie
    Date: Mon, 08 Jul 2002 21:18:51 +0200
    Organization: Extreme golf course designer
    Lines: 55
    Message-ID: <8...@p...katowice.sdi.tpnet.pl>
    References: <agclul$jv7$1@news.tpi.pl> <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pd57.katowice.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1026155943 803 213.76.228.57 (8 Jul 2002 19:19:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Jul 2002 19:19:03 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: en-US,pl
    X-Mailer: Mozilla 4.79 [en] (Win98; U)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:99608
    [ ukryj nagłówki ]

    k...@p...onet.pl wrote:
    >
    > > Hello!
    > >
    > > Jak to jest, czy ktokolwiek ma prawo zamknąć nam przed nosem kasę w
    > > supermarkecie? Czy w takim wypadku możemy to komuś zgłosić (np. w punkcie
    > > obsługi klienta)? Czy jakikolwiek przepis to reguluje, czy jedyne co możemy
    > > zrobić, to odpuścić sobie taki sklep i nie robić w nim zakupów w
    > > przyszłości?
    > >
    > > Czasem zdarza się też, że kasjerka prosi jakiegoś klienta o informowanie
    > > innych, żeby nie ustawiali się w kolejce do jej kasy. Czy tak powinno być?
    > > Czy klienci powinni "robić za informację" nadrabiając braki w systemie
    > > działania supremarketu, czy też jakiegoś jego działu, który nie zadał sobie
    > > trudu żeby taki problem rozwiązać?
    > >
    > > Obi
    > >
    > W supermarketach do których ja chadzam to ochroniarz "zamyka kolejkę" do kasy i
    > nie ma problemu o którym piszesz.
    > W przypadku gdyby kasjerka zamknęła mi kasę "przed nosem" ja po prostu bym
    > zostawił wózek z zakupami bez względu na to, czy miałbym tam towaru na 10 zł
    > czy na 300 zł nawet poświęcając tę 1 czy 2 zł w koszyku, i po prostu bym
    > wyszedł nic nie mówiąc nikomu bez niczego.
    > Robienie krzyku, czy awantury nie opłaca się...... szkoda własnego zdrowia,
    > szkoda własnych nerwów. Kilka takich sytuacji i supermarket sam znalazłby
    > rozwiązanie.

    Mylisz sie.
    Gdybym ja musial wychodzic i zostawiac zakupy za kazdym razem, gdy z
    godzina punkt 21 zamykaja drzwi i kasy, to bym przez miesiac nic nie
    jadl.

    Po prostu niektore hipermarkety zmienily zasady :
    zamiast obslugiwac do ostatniego klienta
    to obsluguja
    jedynie do godziny zamkniecia drzwi wejsciowych
    i kto wejdzie wtedy, juz nie ma szans na obsluge w kasie, gdyz kasy sa
    zamkniete,
    a jedna ewentualnie otwarta tez sie juz zamyka i musisz pedzic biegiem.
    Dlatego proponowalem im, zeby zamykali sklep 15 minut wczesniej, a przez
    ostatnie 15 obslugiwali
    kliento bedacych wewnatrz, ale to jest siec i juz godzine wczesniej
    zamykaja stoisko miesne
    bo kasjerki, sprzedawczynie mowia, ze musza dojechac do domu i nie chca
    pracowac ani minuty dluzej po zamknieciu drzwi wejsciowych.

    Rozwiazaniem jest calodobowe Tesco.
    I nie ma sie co denerwowac, ale robic zakupy o 6-7 rano.

    Jacek

    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@
    time. Presentation at Ig Nobel Prize Ceremony (October, 2002 Harvard)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1