    From: "WojtekW" <o...@S...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kasa fiskalna i Internet
    Date: Wed, 20 Aug 2003 13:30:58 +0200
    Sender: o...@p...onet.pl@212.160.137.7

    > IMHO - to zależy od sposobu płatności. Najwyraźniej zamiarem ustawodawcy
    > jest pilnowanie nieodwracalnej rejestracji operacji, i np. płatności
    > bankowe oraz wprowadzenie do kasy się na ten pomysł łapią.
    Tzn. łapią się na kasy czy zwolnienie.
    Ja słyszałem opinię, że dokładna rejestracja danych wpłacających (a przy
    przelewie te dane masz) jest zwolnieniem z kasy. Ale potwierdzenia w
    przepisach znaleźć nie mogę..

    > Chciałbyś aby *twój system* był traktowany jak kasa fiskalna ? :)
    > Zdajesz sobie sprawę że pamięć fiskalna (w kasie) jest *fizycznie*
    > zabezpieczona (plombą !) przed niepowołanymi modyfikacjami ?
    Może nie system, ale np. wyciągi. Są trwałe i niemodyfikowalne. System jest
    przecież tylko "pochodną wpłat" + uwaga wyżej.

    WWWojtas