  • Data: 2011-04-07 10:26:00
    Temat: Re: Karty miejskie
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    spp pisze:
    > Naprawdę wierzysz, że skasowanie biletu ma wpływ na zniknięcie korków i
    > szczytów przewozowych. Że za stada tramwajów odpowiada kasowanie bądź
    > nie biletów?

    w normalnym systemie zarządzania, czyli w takim, w którym nadrzędnym
    celem jest usprawnienie "przedmiotu" zarządzanego brak informacji jest
    głównym "zawalidrogą".

    > Problem polega na tym, że właśnie nie wiem po co im ta informacja,
    > zwłaszcza moje dane osobowe.

    twoje dane osobowe są rejestrowane codziennie w tylu miejscach, że
    strach sie bać. No chyba, że żyjesz bez komórki, karty płatniczej,
    internetu. Naprawdę myślisz, że najlepszym źródłem o twoich podróżach w
    czasie i przestrzeni jest imienna karta miejska, kasowana przy wejściu
    do autobusu?

    andy_nek