    From: "Damian Mucha" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kartka od komornika - ciag dalszy ....
    Date: Wed, 20 Feb 2002 08:33:15 +0100

    Świetne porady ,ale trochę głupawe i bez podstawy prawnej.

    Metoda na "urzędnicze zastraszenie" może działać na kiepskiego komornika
    dobry i tak swoje zrobi a i podejmie stosowne do okoliczności
    kroko(powiadomi prokuraturę o przestępstwie(np.300 kk-"kto ukrywa zataja") .
    Proponuję celem uniknięcia postępowania w trybie 814 kpc następujący
    przebieg postępowania:
    - złożyć pismo u Komornika że na podstawie 825 pkt 3 kpc o umorzenie
    postępowania
    - jeżeli odmówi zaskarżyć tę odmowę w trybie procesowym doSądu
    -w przypadku ponownej wizyty wpuścić i:
    1/sprawdzić czy posiada ważną legitymację służbową
    -jeżeli jest asesorem lub aplikantem czy w aktach znajduje się
    pełnomocnictwo w sprawie jeżeli go nie ma
    to siedzieć cicho(sprawdzenie przez okazanie akt.) a potem wszystko skarżyć
    i wnosić jej uchyleniea jednocześnie na mocy 825 o umorzenie. bo wykonała je
    osoba nieuprawniona do czynności
    - jeżeli w/w w porządku to przy zajęciu oświadczyć
    do protokołu (lub zożyć takie oświadczenie na piśmie) że jest się
    właścicielem wszystkich w/w ruchomości ( tryb 841 kpc)
    - jeżeli komornik zajmie to przyjąć ruchomości pod dozor prawny
    -po wyjściu komornika albo już teraz uprzedzić wierzyciela iż w przypadku
    zajęcia ruchomości w twoim mieszkaniu wystąpisz p-ko niemu w trybie 841
    kpc.W związku z powyższym zwracasz się aby wierzyciel wniósł
    do komornika umorzenie postępowania co do ruchomości w miejscu twojego
    zamieszkiwania(uprawdopodobnij solidnie wierzycielowi że rozwiązana zostaa
    umowa z dłużnikiem i nic was nie łaczy)
    -za każdą skargą do sądu wnoś o zawieszenie postępowania na czas
    rozpatrywania skargi
    -jeżeli komornik jest gburowaty,nie ma pełnomocnictwa aplikant lub
    assesor,lub zachowuje się nieetycznie wnosisz skargę do Rady Izby
    Komorniczej(o siedzibie znajdziesz informację na stronach internetu
    currenda.pl,komornik.pl),
    jeżeli w teren do Ciebie przysza osoba nieuprawniona
    to powiadamiasz Prezesa Sądu Apelacyjnego i Radę Izby)
    To chyba wystarczy.
    Damian z Poznania

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziecko jest na utrzymaniu rodziców to w tym momencie może się powołać na
    > odpowiedzialność rodziców...)(warto poprosić sąsiadów, aby byli obecni
    przy
    > rozmowie...)
    > 5. wszelakie pisma za ZPO (za pisemnym potwierdzeniem)
    > 6. pozew o naruszenie posiadania (do sądu rej)
    > 7. :)) donieniesie o popełnieniu przestępstwa do prokuratury - nadużycie
    > stanowiska przez funkjonariusza publicznego. Jak nie ustąpi to ciągnąć do
    > bólu, a jak ustąpi to wycofać donos i pozwy.
    > Komornik jest funkcjanariuszem publicznym, i można każdego uspokoić.
    Można