  • Data: 2002-01-10 02:16:13
    Temat: Re: Kartka od komornika ?
    Od: "ramzes.net" <r...@r...net.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

    > bezkarnie).

    Ale jesli po wtargnieciu do mieszkania zdzielisz go kilka razy lomem po
    plecach to mysle, ze mozna to uznac jako najscie, czy nawet napad lub
    wlamanie do prywatnego mieszkania.

    > Co sie stanie, jeśli to mieszkanie figuruje nadal w rejestrach jako
    > siedziba, a wyglada na to, ze właśnie tak jest ??

    Siedziba to nie to samo co wlasnosc ( tak sadze ) wiec niech brzydko mowiac
    spadaja.

    Pozdrawiam
    Marcin

    PS. nie jestem prawnikiem, pisze tylko wlasne opinie.