eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKarta kredytowa - jak bronic sie przed zagranicznym obciazeniem? › Re: Karta kredytowa - jak bronic sie przed zagranicznym obciazeniem?
  • Data: 2006-09-27 09:27:19
    Temat: Re: Karta kredytowa - jak bronic sie przed zagranicznym obciazeniem?
    Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > No tak - ale IMO pytanie powinieneś zadać prawnikowi amerykańskiemu.

    Moja karta bankowa jest polska, bank jest (...hm...) w Polsce. Czy to
    oznacza, ze moja obrona jako konsumenta, jest ograniczona tylko do
    prywatnego dochodzenia na drodze cywilnej, w jakim sadzie? Mam skladac
    pozew w USA?... Przeciez taka firma pewnie na tym zeruje, ze nikt nie
    bedzie sie z zagranicy az tak rzucal... :( W.P.