eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKaralność za "Polskie Obozy": Jak wyglądałoby przedawnienie? › Re: Karalność za "Polskie Obozy": Jak wyglądałoby przedawnienie?
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Karalność za "Polskie Obozy": Jak wyglądałoby przedawnienie?
    Date: Fri, 09 Feb 2018 14:06:46 +0100 (CET)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup

    > Co znaczy "nie przejdziesz" ?
    > Byloby to dosc ciekawe, gdyby watpliwosci trzeba wyjasniac w
    > Warszawie, a nie mozna sie do niej dostac.
    >
    > No dobra, mamy lotniska, mamy bezposrednie loty z wielu krajow, mamy
    > porty ... takie Czechy maja juz tylko lotniska :-)
    >
    > J.

    To na granicy (także lotnisku) nie ma choćby procedury
    "zwrotu do kraju nadawcy"?

    Przy czym żeby była jasność: może być różnica między tym co sobie
    "ktoś bardziej znany" załatwi z góry przed wjazdem i "standardową masówką".
    Jak rozumiem rozmawiamy o "standardowej masówce" i trzymaniu się na
    granicy procedur bez "super wyjątków".

    --
    A. Filip