  • Data: 2010-08-18 08:53:47
    Temat: Re: Karalność pracownika
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 14 Aug 2010, Jotte wrote:

    > Poszukam, choć to benedyktyńska robota.
    > Miałem nadzieję, że ktoś po prostu wie i mi powie.

    Może tu:

    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ordynacja-podatkow
    a-1_2_129.html
    +++
    art. 297
    § 1. Akta, w tym akta zawierajšce informacje wymienione w art. 182,
    naczelnicy urzędów skarbowych oraz naczelnicy urzędów celnych udostępniajš
    wyłšcznie:
    [...]
    3) sšdom lub prokuratorowi - w zwišzku z toczšcym się postępowaniem,
    [...]
    7) służbom ochrony państwa, Agencji Wywiadu, Centralnemu Biuru
    Antykorupycjnemu, Policji, Żandarmerii Wojskowej, [...]
    ---

    Nie chciało mi się sprawdzać w jakim zakresie stosuje się przepisy
    Ordynacji podatkowej do celów ZUS, ale albo w Ordynacji albo
    w ustawie o SUS powinno być odesłanie.

    pzdr, Gotfryd