  • Data: 2012-03-16 14:15:22
    Temat: Re: Kara za wycięcie drzewa
    Od: "tomekx" <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://finanse.wp.pl/kat,119354,title,Zaplaci-2-mili
    ony-za-dwa-drzewa,wid,14313246,wiadomosc_forbes.html

    To jest dopiero chore :) Ludzie "na swoim" nie mogą wyciąć drzewa. Mam
    nadzieję, że dadzą mi pozwolenie w urzędzie, a jak nie to nie wiem...
    Da się wtedy zmusić miasto, żeby ponosiło odpowiedzialność za szkodę jaką
    drzewo może wyrządzić za kilkanaście/dziesiąt lat, niszcząc budynek,
    fundamenty? Bo skoro nie pozwolą to chyba mają uzasadnienie, że to nic nie
    zaszkodzi, więc...

    A co by było gdybym podlał? ;) 2mln? :) To już chyba lepiej wyciąć i
    zapłacić karę :)