  • 1. Data: 2009-08-21 06:00:34
    Temat: Kapitał w sp. z o.o.
    Od: "Wojtek" <a...@a...pl>

    Proszę Państwa mam pytanie, bo widze różne dane w internecie. Czy w tej
    chwili aby załozyć sp. z o.o. potrzeba 5 000 czy 50 000 zł kapitału
    zakładowego.

    Wojtek

  • 2. Data: 2009-08-21 06:32:14
    Temat: Re: Kapitał w sp. z o.o.
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 21 Aug 2009 08:00:34 +0200, Wojtek napisał(a):

    > Proszę Państwa mam pytanie, bo widze różne dane w internecie. Czy w tej
    > chwili aby załozyć sp. z o.o. potrzeba 5 000 czy 50 000 zł kapitału
    > zakładowego.

    isip.sejm.gov.pl -> Kodeks spółek handlowych

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 3. Data: 2009-08-21 06:32:47
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Wojtek wyskrobał(a):
    > Proszę Państwa mam pytanie, bo widze różne dane w internecie. Czy w
    > tej chwili aby załozyć sp. z o.o. potrzeba 5 000 czy 50 000 zł
    > kapitału zakładowego.

    W tej chwili 5.000 zł

    --
    .B:artek.

  • 4. Data: 2009-08-21 06:58:34
    Od: "Wojtek" <a...@a...pl>

    Dziękuję bardzo. Byłem dwa temu u notariusza i powiedział mi że jest napewno
    50 000 zł. Na stronie Ministerstwa http://www.ms.gov.pl/krs/krs_rej_szoo.php
    jest 5 000 zł. W końcu już nie wiadomo komu wierzyć.

    Wojtek

  • 5. Data: 2009-08-21 07:46:15
    Od: Czarek <...@...pl>

    Wojtek wrote:
    > Dziękuję bardzo. Byłem dwa temu u notariusza

    ??

    > i powiedział mi że jest napewno
    > 50 000 zł. Na stronie Ministerstwa http://www.ms.gov.pl/krs/krs_rej_szoo.php
    > jest 5 000 zł. W końcu już nie wiadomo komu wierzyć.

    Wierz Dziennikom Ustaw (Dz.U. 2008 nr 217 poz. 1381, Ustawa z dnia 23
    października 2008 r. o zmianie ustawy - Kodeks spółek handlowych), a
    notariusza zmień. [1]

    Pozdrawiam

    Czarek

    [1] Chyba że byłeś u niego dwa _lata_ temu, to idź jeszcze raz. ;)