  • 1. Data: 2004-02-24 19:12:23
    Temat: Kanary a ważny bilet
    Od: "Osadnik" <r...@w...pl>

    Kupiłem bilet 30dniowy (karta miejska) 16.02, poprosiłem panią koiskarkę
    żeby mi aktywowała bilet. Odebrałem bilet i pobiegłem do szkoły. 8 dni
    później była kontrola i sam dałem jak gdyby nigdy nic bilet do sprawdzenia,
    a tu okazuje się że NIE BYŁ AKTYWOWANY, no i wlepono mi mandacik za brak
    biletu. Czy jak teraz zgłosze się w sprawie reklamacji to mam szansę żeby
    nie płacić? Mam paragon.

  • 2. Data: 2004-02-24 19:23:26
    Temat: Re: Kanary a ważny bilet
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Osadnik" <r...@w...pl> napisał:

> [...]
    > wlepono mi mandacik za brak biletu. Czy jak teraz zgłosze się w
    > sprawie reklamacji to mam szansę żeby nie płacić? Mam paragon.

    jesli na paragonie jest taka usluga, to Ci nie powinienes placic ani
    grosza. zakladajac, ze kioskarka go "aktywowala", mogl sie uszkodzic ze 102
    powodow. reklamuj.

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 3. Data: 2004-02-24 19:29:30
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Osadnik" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > biletu. Czy jak teraz zgłosze się w sprawie reklamacji to mam szansę żeby

    Bilet się aktywuje w kasowniku a nie u pani kioskarki. Nie masz podstaw do
    anulowania opłaty podwyższonej.

    PS Jak się jest warszawiakiem, to się o tym pisze w treści. W całym kraju
    funkcjonują różne systemy biletów miesięcznych. Bilet z kartą chipową tylko
    w Warszawie.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 4. Data: 2004-02-24 19:46:30
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > biletu. Czy jak teraz zgłosze się w sprawie reklamacji to mam szansę żeby

    Ja bym brał za dupę kioskarkę.
    btw. wydaje mi się czy w kazdym pojezdzie mozna sprawdzic waznosc i
    aktywacje karty przykladajac ja do kasownika?

    pdr
    Olo

  • 5. Data: 2004-02-24 20:16:31
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał:

    > Bilet się aktywuje w kasowniku a nie u pani kioskarki.

    bzdura!

> [...]

    > PS Jak się jest warszawiakiem, to się o tym pisze w treści. W całym
    > kraju funkcjonują różne systemy biletów miesięcznych. Bilet z kartą

    nie tylko, kolego.

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 6. Data: 2004-02-24 23:05:31
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Lesio5 wrote:
    > Bilet się aktywuje w kasowniku a nie u pani kioskarki.

    u kioskarki też można

    > Nie masz podstaw do anulowania opłaty podwyższonej.

    Bo nikt nie uwierzy

    KG

  • 7. Data: 2004-02-24 23:06:08
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Ja bym brał za dupę kioskarkę.

    tylko co jej udowodnisz?

    > btw. wydaje mi się czy w kazdym pojezdzie mozna sprawdzic waznosc i
    > aktywacje karty przykladajac ja do kasownika?

    można

    KG

  • 8. Data: 2004-02-24 23:10:20
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał:

    > można

    nie w kazdym. generalizowanie. w jednym miescie, gdzie sa karty czipowe,
    nie mozna w zadnym sprawdzic.

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 9. Data: 2004-02-24 23:33:20
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Psychik wrote:

    > nie w kazdym. generalizowanie. w jednym miescie, gdzie sa karty czipowe,
    > nie mozna w zadnym sprawdzic.

    ale wydawało mi się że miasto już ustaliliśmy?

    KG

  • 10. Data: 2004-02-24 23:35:54
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał:

    > ale wydawało mi się że miasto już ustaliliśmy?

    to, ze ktos jest niedoinformowany i stwierdza, ze tylko w Warszawie sa
    karty czipowe - to wybacz... do dyskusji nadaje sie jak durszlak do robienia
    zdjec...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448