  • Data: 2004-02-24 19:29:30
    Temat: Re: Kanary a ważny bilet
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Osadnik" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c1g7ne$edg$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Kupiłem bilet 30dniowy (karta miejska) 16.02, poprosiłem panią koiskarkę
    > żeby mi aktywowała bilet. Odebrałem bilet i pobiegłem do szkoły. 8 dni
    > później była kontrola i sam dałem jak gdyby nigdy nic bilet do
    sprawdzenia,
    > a tu okazuje się że NIE BYŁ AKTYWOWANY, no i wlepono mi mandacik za brak
    > biletu. Czy jak teraz zgłosze się w sprawie reklamacji to mam szansę żeby
    > nie płacić? Mam paragon.

    Bilet się aktywuje w kasowniku a nie u pani kioskarki. Nie masz podstaw do
    anulowania opłaty podwyższonej.

    PS Jak się jest warszawiakiem, to się o tym pisze w treści. W całym kraju
    funkcjonują różne systemy biletów miesięcznych. Bilet z kartą chipową tylko
    w Warszawie.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi