    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kanar
    Date: Sat, 01 Dec 2007 19:15:06 -0600

    Somebody wrote:

    > Czy w sytuacji gdy nie podpisalem papierow kontrolera, ten moze mi cos zrobic?
    > Nie wiem, zglosic sprawe na policje, ze niby nie chcialem czy cos?

    Twój podpis nie jest mu do niczego potrzebny.
    Dostaniesz wezwanie do zapłaty i już. Po prostu zapłać.
    Jak chcesz mu narobić koło tyłka, to zanim dostaniesz wezwanie do
    zapłaty już napisz pismo ze skargą na kontrolera, że w czasie kontroli
    nie miał legitymacji, ani nie chciał jej pokazać, a dokument do podpisu
    wręczył ci w taki sposób, że nie miałeś możliwości zapoznania się z
    treścią tego co miałeś podpisać, a kontroler po chwili zabrał papier i
    wyszedł.
    Jak ma upierdliwego szefa to trochę będzie miał ciepło, a jak nie, to i
    tak nic więcej nie wskórasz.
    \
    Kłamać, że to nie ty jechałeś, że nie ma twojego podpisu nie radzę. po
    prostu swoje zapłać, bo się należy. Biletu nie miałeś.