    From: w...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kamery w pracy legalne, czy nie?
    Date: 31 May 2007 13:32:55 +0200

    > Mowa o wyraźnej zgodzie pracowników - faktycznie przyjęcie regulaminu jest
    > tożsame z wyrażeniem zgody.
    >
    > Czy wg Ciebie sama tablica bez pisemnego potwierdzenia wiedzy o istnieniu
    > monitoringu nie wystarczy?

    Wiesz, tu juz troche wykraczamy poza temat, bo teraz mowisz o momencie i
    sposobie informowania pracownika. Jesli regulamin i wzmianka sa czescia umowy i
    pracownik zanim nawiaze stosunek pracy zapoznal sie z tym - ok. Jednak jesli juz
    pracownikow masz, wczesniej nie bylo zadnej wzmianki na ten temat, to wieszajac
    pewnego dnia tabliczke, albo wprowadzajac zapis do regulaminu nie mozesz
    domniemywac, ze pracownik wyraza na to zgode.
    Druga kwestia - dla swojego bezpieczenstwa (mowa o pracodawcy) powinien on
    uzyskac pisemna zgode pracownikow, chociazby w formie "zapoznalem sie z
    regulaminem i przyjalem do stosowania". Czysta logika.

    pozdrawiam
    d.