    From: "Sir.ColgatesBilly" <k...@x...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.polityka
    Subject: Re: Kaczyński też będzie ułaskawiać tajnie
    Date: Sat, 24 Dec 2005 16:17:51 +0200

    "pluton_" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:dojl1d$9g7$1@news.onet.pl...

    | Jest na to rada: mozna takiego ulaskawionego od razu robic honorowym
    | marszalkiem Sejmu.
    |
    | Panie Prezydencie! Jest w Polsce tylu mordercow, pedofili, mafiozow i innych
    | zasluzonych
    | przestepcow. Dlaczego musimy miec za wicemarszalka Sejmu jakiegos drobnego
    | przestepce Leppera ?

    Widac, nie slyszalems opinii pana Gontarskiego , szefa Zrezszenia
    Prawnikow Polskich ( RM ) ktory podal ostateczna wersje przeszlosci Leppera.

    A mianowicie, ze przywodcy strajkow ROLNIKOW ( nie majacych takich mozliwosci jak np.
    riobotnicy fabryki )
    w pelni takie prawo smieciu przysluguje, co wiecej,
    jest on bojownikiem o sluszne prawa czlowieka.

    Ja osobiscie wiedzialem to i bez ichniej ekspertyzy

    kol