    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: KW jak to dobrze że mamy nową władzę
    Date: Tue, 13 Feb 2024 07:25:36 +0100

    W dniu 12-02-2024 o 20:58, _Master_ napisał:

    > Co to znaczy "wyczyszczonej"
    >
    > To jest jakiś klingoński rytuał? ;-)

    Taki skrót myślowy, chodzi o zamianę wzmianek na wpisy właściwe, które w
    widoku "aktualnej treści' powodują, ze znikają wpisy, lub (jak w
    przypadku właścicielskich) zmiana wpisów na właściwe.

    > Czy jest jakiś powód oprócz opieszałości/wydolności sądu aby czekać 3
    > miesiące?

    Właśnie - to najważniejsze pytanie, wszak, zazwyczaj są to dostarczone
    dokumenty takie jak wyroki sądów i inne akty około sądowe. Co ciekawe,
    przypadek z życia. Ponieważ część danych mozna było złożyć w jednym
    miesiącu, część dopiero w następnym (w związku z procedurami w innym
    sądzie), wpisy od siebie są zależne, więc aby wykreślić jedne zapisy i
    drugie trzeba przeanalizować te same dokumenty. Po 4 miesiącach
    zmieniono wpisy z wcześniejszymi wzmiankami, wpisy z tymi wzmiankami
    złożonymi miesiąc później są dalej. Tak to działa. Nie wiem, czy tak po
    to by pokazać, że ma się władzę, czy co, bo jak powiedziano w sądzie,
    oni nie mają maksymalnego czasu na dokonanie wpisów.

    --
    http://zrzeda.pl