    From: "Robert J." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: KRUK - kradzież danych (osobowych? adresowych?)
    Date: Fri, 3 Feb 2006 11:07:28 +0100

    > Sąd nie sprawdza, czy delikwent o takim nazwisku mieszka pod tym adresem
    tylko
    > wydaje nakaz.

    Jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Adres jest daną ogólnie dostępną,
    wystarczy znać plan miasta :-). Nie wierzę w to, że sąd nie sprawdza
    dokładniej.

    > Rozjaśniłem troszkę?

    Niezbyt... Nie wiem, może nie mam racji, ale nie wierzę w to, że sąd wydaje
    nakaz egzekucji (czy jak to się tam zwie) bez sprawdzenia kto tam jest
    zameldowany i kto mieszka. Mam wielu znajomych którzy mieli sprawy
    komornicze (sam też miałem) i jakoś z taką praktyką się nie
    spotkaliśmy...Sugerujesz że sąd wystawia nakaz bez sprawdzenia prawdziwości
    danych? Że komornik wpada z ekipą do mieszkania i rozwala zamki bez
    sprawdzenia czy rzeczywiście mieszka tam dana osoba? Wybacz, ale to chyba
    scenariusz amerykańskiego filmu klasy B...