  • Data: 2006-02-03 10:27:12
    Temat: Re: KRUK - kradzież danych (osobowych? adresowych?)
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert J. napisał(a):

    > tylko

    > Jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Adres jest daną ogólnie dostępną,
    > wystarczy znać plan miasta :-). Nie wierzę w to, że sąd nie sprawdza
    > dokładniej.

    Ale tak jest, a nazywa się to postępowanie nakazowe albo upominawcze.
    Sąd wydaje nakaz zapłaty, a pozwany, po jego otrzymaniu, może się
    odwołać. Jak tego nie zrobi - nakaz się uprawomacnia. Jednak warunkiem
    tego jest prawidłowe dostarczenie, a o to raczej trudno, w przypadku jak
    ktoś nie mieszka pod tym adresem.

    > Niezbyt... Nie wiem, może nie mam racji, ale nie wierzę w to, że sąd wydaje
    > nakaz egzekucji (czy jak to się tam zwie) bez sprawdzenia kto tam jest

    A co tutaj do wiary? KPC i wszystko jasne.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz