    From: "Robert J." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: KRUK - kradzież danych (osobowych? adresowych?)
    Date: Thu, 2 Feb 2006 16:03:44 +0100

    > Problem polega na tym, że jeśli mój adres zaistniał już w takiej bazie
    > danych to już z niego nigdy nie zniknie a stwarza to poważne problemy.

    Jakie na przykład? Przecież pod jednym adresem może mieszkać wiele osób.
    Jakoś nie chce mi się wierzyć w te problemy, ale może się mylę. Powiedz
    bliżej o jakie problemy może chodzić.

    > Nie wiem skąd kruk uzyskał mój adres - mało
    > prawdopodobne, że to zwykła pomyłka. Gdyby jakiś gapowicz podał mój adres,
    > przecież znałby również nazwisko,

    Z tym, że niekoniecznie. Jaki problem wymyślić sobie dowolne numery znając
    ulicę? Każdy w swoim mieście może podać wiele adresów nie wiedząc zupełnie
    kto tam zamieszkuje. Ale masz rację, dziwne by było gdyby kanar wierzył tak
    na słowo...