    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: KRUK chce mojego dekodera
    Date: Wed, 10 Sep 2003 10:26:04 +0200

    Użytkownik "Tymoteusz P." <r...@p...olkuski.pl> napisał w wiadomości
    news:5646-1063179983@62.148.88.156...
    > O dziwo otrzymałem list od KRUKA, który chce żebym oddał dekoder albo
    > zaplacił 800 zł (!!!!) Z posiadanych przeze mnie dokumentów wynika jasno,
    że
    > jeżeli posiadam jakikolwiek Dekoder to JEST ON MOJĄ WŁASNOŚCIĄ, ponieważ:
    >
    > 1) Otrzymałem go uczestnicząc w promocji WIZJA TV - PTE SKARBIEC (może
    ktos
    > tez brał udział w takiej promocji!).

    Ten sep po prostu dostal od Cyfry + (kotra "polaczyla sie z wizja") mylne
    informacje.

    Jak sie Panu chce, moze pan napisac do sepa, ze jak chca dekoder, to nieh
    wskaza na odstawe
    prawna, na jakiej owego dekodea sie domagaja, powolujac sie na KC wg ktorego
    ciezar dowodu spoczywa na tym,
    kto z faktu chce wywiesc skutki prawne.

    Boguslaw