  • Data: 2003-09-10 17:30:41
    Temat: Re: KRUK chce mojego dekodera
    Od: Zbigniew Bober <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tymoteusz P. wrote:

    >O dziwo otrzymałem list od KRUKA, który chce żebym oddał dekoder albo
    >zaplacił 800 zł (!!!!) Z posiadanych przeze mnie dokumentów wynika jasno, że
    >jeżeli posiadam jakikolwiek Dekoder to JEST ON MOJĄ WŁASNOŚCIĄ, ponieważ:

    (ciach)

    Witam!
    Umowę z WizjąTV podpisywałem mniej więcej w tym samym czasie. Wprawdzie
    nie była to jakaś promocja ale w mojej umowie było wyraźnie napisane, że
    po upływie dwóch lat od momemntu podpisania umowy i opłacania abonamentu
    dekoder staje się moją własnością. I tak się stało, choć Syfrze+ bardzo
    się to nie podobało i żądała zwrotu.

    Pozdrawiam,
    Zbyszek