  • Data: 2005-12-09 20:05:35
    Temat: Re: KRS Zwrot wniosku
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wiech" <wie[to_usun]siek@s[i_to_tez]upra.com.pl> napisał w
    wiadomości news:dnacq6$2tv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No jeszcze troche czasu chyba mam, bo kapitał byl do tej pory 25.000 zł

    Kapitał spółki z o.o. do końca roku powinien wynosić conajmniej 50 tys. zł.
    później możliwe jest nałożenie kary pieniężnej do 20 tys. zł. lub
    rozwiązanie spółki.

    > formularz KRS-Z3 dostarczyłem i był wypełniony poprawnie,
    > to o czym zapomniałem to formularz KRS-ZE oraz aktualna lista wspólników.
    >
    > Czy mam rozumieć, że muszę jeszcze raz złożyć KRS-Z3 i jeśli tak, to jak
    > go wypełnić?
    > Wpisać tam wszytskie załączniki, które były dołączone do poprzedniego
    > wniosku?
    > Czy tylko KRS-ZE i listę wpólników, których nie załączyłem wcześniej?

    Wypełnić należy formularz Z-3 tak jak był wypełniony poprzednio (poprawnie),
    a w liście załączników
    wpisać tylko te dokumenty które się składa w tym momencie.
    Trzeba pamiętać o złożeniu wniosku (pisma) z prośbą o zaliczenie wcześniej
    złożonych dokumentów i opłat.
    Obowiązek ponownego złożenia formularzy jest konsekwencją niepoprawnego
    pierwszego złożenia wniosku, który podlegał zwrotowi.

    > czy uzupełnijąc wniosek mam możliwość dołączenia jeszcze NIP-u?

    Tak. Należy zrobić to w taki sposób jak opisałam we wcześniejszym poście.
    Do zgłoszenia NIP-u nie ma żadnego formularza.

    Aga