    From: MarcinJM <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: KRS Zmiana zarządu
    Date: Fri, 09 Jun 2006 09:53:09 +0200

    stern napisał(a):
    > czyli, Wspólnicy odwołują zarząd, i tenże zarząd sam ma wnosić o
    > wykreslenie siebie z KRS, tak?
    > A jak świeżo "odwołany" (decyzja wszak nie byłaby wiążaca) zarząd się
    > obrazi i nie złoży wniosku?
    > Pat na całego :)

    Odwolany zarzad nie ma prawa reprezentacji, a ze w sp. kapitalowej nie
    moze byc "bezkrolewia" robi to nowy zarzad (lub inna osoba powolana do
    reprezentacji).
    Uwaga: nie twierdze tego jako prawda objawiona, tylko to, co udalo mi
    sie ustalic. A nie jestem fachowcem od spolek.

    > te pół roku o których piszesz tyczy tylko zmiany umowy spółki.
    > zmiana zarządu to co innego

    Ale zmiana zarzadu czasem skutkuje zmiana umowy spolki. Przynajmniej tak
    bylo u mnie.

    MarcinJM
    gg: 978510 skype: marcin.jm